tirsdag 8. februar 2011

Favorittserie!

Jeg har mangen favortittserier når jeg tenker meg om.
jeg liker veldi godt one tree hill, hotel secær,2 and a half men,the city,the hills og mangen flere.
One Tree Hill er en ungdomserie der d går i kjærlighet,utroskap,falskhet,vold og masse annet.
den er veldi bra for de som er ungdommer siden det er en ungdomsfilm og du lærer mye av og se på den serien.
Hotel secær er for både ungdommer og voksne.men foretrekker ikke at unger skal se på den. Der går det mye i hat og krig mellom mennesker og fiender og venner og kjærlighet.Jeg synes den er veldi kjekk.
men begynner og bli litt kjedeli nå.
2 and a half men er utroli morsomt. det er en komedieserie.det er for alle.og det er mangen som ser på det.
the city er ein slags moteserie for ungdommer og voksne for de som liker å intriserer seg for mote.
the hills er nesten det samme.der går d mest i kjærlighet,vennskap og litt forsjellig.









1 kommentar:

  1. Jeg liker at du forteller hva seriene handler om, og hvem du synes de passer best for.

    Husk stor forbokstav i titler.

    SvarSlett