tirsdag 3. mai 2011

Min drømmeferie!

min drømmeferie var når jeg reiste til Australia på ferie og møtte utrolig mangen forsjellige dyr.Alt i fra kenguruer,koalabjørner,firfisler,slanger og mangen andre ..
jeg husker så godt når moren min tvang meg til å spise kenguru kjøtt men hun sa d var vanli kjøttdeig da ble jeg utroli sur.
men ja,australia var utrolig kjekt å oppleve. Jeg opplevde utrolig mye nytt som jeg har med meg den dagi  dag.
Min drøm er å studere i Australia når jeg blir eldre.
det er utrolig billig med klær der og ikke så veldi dyrt på resturanger heller så d e bonus.
den andre drømmeferien min var når jeg dro til hellas.jeg har vert i hellas 3ganger før å jeg blir aldri lei av den plassen.
men det er ingen plasser som er finere enn Australia. For de har så mye fine plasser i australia og fine steder osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar