mandag 31. januar 2011

Dikt-laget selv!

Du smiler
du ler
du visker
du ser
du tenker deg om,hvorfor er jeg her!



Et knust hjerte,
fortsetter alltid å,
banke,men vært slag,gjør så vondt at man
skulle ønske det sluttet...


Uansett hvor mangen år som går,
uansett hvor mangen tårer jeg får.
Så skal jeg ikke glemme deg.
Elsket deg mer enn ord kan si,
jeg var jo den lille jenta di.
Men det skal ei glemmes,
du skal i mitt hjerte gjemmes.


You can say i`m crazy,yes its true i`m crazy about
one thing,and that`s you.


Om jeg dør,lover du å grine da ?
Om jeg forsvinner,lover du å leite etter meg da?
Om jeg griner,og er såret,lover du å trøste meg da?
Om jeg går meg bort i mørke,lover du å være mitt lys da!?
Om jeg gir deg et minne,lover du å aldri glemme meg da!?


1 kommentar:

  1. Det var et fint dikt. Jeg liker at du har lagt til bilder som passer til innholdet.

    SvarSlett