tirsdag 25. januar 2011

Dyr!

dette er en hund som heter sindy! fineste å mest søteste hunden jeg likte.jeg ble fort glad i den. vi ble ganske gode venner.og hun ble altid så glad når jeg kom og besøkte henne. Hun bodde oppe på en gård på sola.Stall lea! Nå er hunden desverre død.Utroli trist.De måtte avlive henne.Jeg savner henne men eg glad for at hu fikk leve et godt liv.hun ble 13år så hun va jo ganske gammel.Tror hun har det bra nå:)..
hun fikk leve et godt liv.

Dette her er hunden til tanten min Tone.hun mustet datteren sin i fjord.utroli trist.men nåkk om det! denne vakre å søten hunden heter Klara. det er min bestevenn.så utroli søt og snill hund..Tror nåkk det er den snilleste å villeste hunden jeg har møtt. hehe!

Dette er den nydelige hesten min.den er ikke bare min da.Hele familien sin. Den har vunnet mangen løp på travbanen og er en veldi flink og snill hest. den er høy og brun og kan være ganske sta inniblant når den ikke for viljen sin.Men det er verfall ikke noe vondt å si om hesten. gla i henne jeg :)

håper dere har kost dere me bildene og det jeg har skrevet på dette inlegget:) det siste bilde var ikke så bra men du ser at det er en hest jaffal!
takk for meg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar